Görevleri daha sonra kaydetme
Elde bekleyen çok sayıda görev varken, hangi görevlerin önce yapılması gerektiğine ve hangilerinin geçici olarak beklemeye alınabileceğine karar vermek zor olabilir. Laterbox, önceliklerinizi aciliyetlerine göre gruplayarak sizin içindüzenleyecek çok yararlı bir üretkenlik aracıdır.
Laterbox, düzenli arayüzü ile gerçekten çekici görünüyor. Aracı açtıktan sonra çeşitli küçük resimler ve görevlerinize uygulayabileceğiniz eylemlerle karşılaşacaksınız. İşinizi öncelik düzeyine göre sıralamaya gelince, bunları pencerenizin sol tarafında bulunan belirli bir sekme altında dosyalayabilirsiniz. Örneğin, hemen ele alınması gereken işler Öncelik Sekmesi 'nde dosyalanabilirken, daha az önemli olan diğer görevler Daha Sonra Sekmesi altında dosyalanabilir. Görevleriniz de son teslim tarihlerine göre sıralanacaktır. Laterbox pencerenizin sağ tarafında yer alan diğer seçenekler ise, diğer kişilere atama ve alt görevlere ayırma gibi görevlerinize yönelik eylemler uygulamanıza olanak tanır.
Laterbox hakkında kullanıcı değerlendirmeleri